28‏/05‏/2008

اهلا في عالم النميمة


أهلا بكم بين شعب النميمة


اهلا بكم في عالم تناقل الأخبار


في عالمنا


ليس للإنسان خصوصية


ليس لكرامته اعتبار


لا معنى للإنسانية و لا الرحمة


في عالمنا نرحب بكم


لننهش لحوم الكبير و الصغير


لننسج من الأخبار و نحلل


الأفكار و نرسم بذكائنا الخارق


القصص والروايات و لكل منكم


نفصل هالة من السمعة التي نحيك و نصدق


و نفرضها على حياتكم


لترافقكم اينما ذهبتم


................................



بما أنني أحيى حاليا في عالم من النميمة


و أحس بالاشمئزاز و الغصة من التفاهة و ضيق الأفق


و العنجهية و انتهاك الحرمة و الخصوصية


و التفاهة و الغباء الذي أشد ما يغيظني في صاحبه أنه مقتنع أشد الاقتناع


أنه أذكى الأذكياء


أحتاج إلى( فشة خلق ) مع بعض الأصدقاء


و بعض من الأناس الأنقياء


و شكرا



هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

فشي خلقك ياختي وخديني جنبك افش انا كمان :)

غير معرف يقول...

تعالي نفش خلقنا نحنا التنتين و الله انيمحتاجة لفشة خلق

غير معرف يقول...

في ميدان النميمة متسع للجميع.. وladies first طبعا loool

غير معرف يقول...

ممكن افش معاكم

غير معرف يقول...

و الله يا ريت نلتم و نفش خلقنا لبعض كلنا

و بعدين يا صبورتشي مش دايما الليديز بالاول

في ساعات الشباب اكتر بكتيييييييييييير

غير معرف يقول...

بقع في الغلط ده كتير..وبطلع منه بذنوب كتيرة بتأرقني لطول عمري


...

انتي عاملة ايه :)


يارب تكوني سعيدة بإذن الله :)

غير معرف يقول...

والله يا ايمان ماشي حالي

انا في الرمااادي حاليا و شوفي بقى انا فين هههههه

غير معرف يقول...

انا كمان محتاجة افش خلقي اصل القصص اللي بتتحاك حواليك حاجة تفرس ويااااااااااااااااااااريت الناس بس تهتم بشؤونها وتسيب الناس في حالهاونآمن انه:

كلك عيوب وللناس أعين