04‏/05‏/2008

أنا و اليأس و اللا يأس

يأســك و صبـــرك بين ايديــــكو انت حــــــــر
تيـــأس ما تيـــأس الحيــــاة راح تمـــــــر
انا دقـــت من ده و من ده عجبــــــــي
لقيــــت الصبـــــــر مر و برضــــــك اليأس مر
!!!وعجبـــــــى
و انا و جاهين و هوااااه هههه
ساعات بقول يا ريت ايأس و ساعات بقول الحمدلله اني مش بعرف أيأس !!!
و في الحالتيين بتنيل اتعب
طب اعمل ايييييييييييييه؟؟؟؟؟؟
مين اللي تاعبكم اكتر اليأس و لا انكم مبتعرفوش تيأسو ؟؟؟

هناك 9 تعليقات:

غير معرف يقول...

يا ريتنى بعرف ايأس شوية كان زمانى ريحت نفسي من حاجات كتير وخداها على اعصابى
على فكرة رباعية جاهين اللى انتى حطاها فالبروفايل بموت فيها و كنت كاتباها قريب فى موضوع فى اى كلام من احلى الرباعيات بجد عندك حق تحطيها :)

غير معرف يقول...

اللي بيفكر ييأس ده إنسان عايز يتعالج.. ربنا يشفيكوا

غير معرف يقول...

ما بيأسش

وبستغرب

ازاي الانسان ييأس وهوا عارف ان له رب

وازاي يبقى عارف انه له رب بيقدرله قدره ويسخط على قضاء الله بيأسه

اليأس بالنسبة ليا لحظة ايمان الانسان بيتهز فيها

كلنا معرضين لدا

بس في اللحظة دي لو الانسان افتكر ان كل شيئ بقضاء

هيرتاح كتير

الحمد لله

غير معرف يقول...

حاجتين مش فى الأوبشن بتاعى

اليـــأس و التشـــاؤم

مينفعش .. هيا الحياة أيه أساسا

لو يوم حيأس و يوم أتشائم و يوم أكتئاب
و يوم حزن و يوم زعل و يوم كبت و يوم قهر


لا لا لا لا

الحمد لله دى بالدنيا كلها

غير معرف يقول...

منورييييييين


بنوتة مصرية

بحب فيكي روحك المقاتلة و اصرارك

و انا بموت في جاااهين جدااااااا و اكييد حتلاقي رباعياته في مدونتي كتييييير



صبري مش لدرجة يتعالج يعني

الظروف ساعات ممكن تكون محبطة بس اللي ربنا بيحبه بينجيه في الوقت المناسب


فنونتي حبيبتي

انا في وقت من الاوقات كنت كدة و كنت بفوق نفسي لما بقول اكيييد ثقتي بالله لا يمكن تتهز اللي كاتبهولي ربنا حاخده و اكييد هو اللي فيه الخير لية



here i'm

ايه الاسم الاصلي معلش انا جديدة في عالم المدونات دة و لسة مش عارفة راسي من رجلي يعني ههههههههه


حلوة الاوبشن عجبتني

و برافو بجد

غير معرف يقول...

أه صحيح نسيت أقول

أنا Kabbary :))

غير معرف يقول...

نورت يا قباري و ياريت تنور المدونة دايما


و اشوف تعليقاتك على كل المواضيع

غير معرف يقول...

انا زيك يا لين بالظبط

فيه جزء كده في حياتي مبعرفش ايأس فيه ابدا
مع ان ببقى نفسي ايأس في ده بالذات

طبعا انتي فاهماني لأن انا كمان فاهماكي :D

خير كله خير ان شاء الله :D

غير معرف يقول...

اليأس يانور بسشع

متيأسيش