03‏/10‏/2009

هل اتغيرت؟

هو سؤال بسيط:
في العشر أو الخمس سنين اللي مضت من عمرك اتغيرت؟
كيف؟ شكلا و موضوعا ؟
أحاسيسك و أفكارك؟
سلبياتك ،إيجابياتك؟
حققت جزء من أحلامك؟

سؤال بسيط جدااااا
و جد حابة أعرف ...... ناطرتكم

هناك 11 تعليقًا:

غير معرف يقول...

آه :)

سنة كمان واحدة غيرتني :)

بإذن الله أرجع :) تاني إن شاء الله:)

فكرة من الزمن ده يقول...

ياااااااااخبر انا اتغيرت بشكل مكنتش اتخيله في سنة واحدة اللي ما اتغيرتوش في الخمسة وتسعين سنة اللي فاتو

حلو اوي سؤالك
تقبلي تحياتي

dr.lecter يقول...

طبعا ده انا كتبت قبل كده بوست عن ده

انا بالظبط بدات اتغير من سنه 2001 وبعد كده حصل تغيير تاني في 2006 وحاليا في طريقي لتغيير تالت

في كل حاجه مافيش حاجه محدده

Israa El-sakka يقول...

آه
انا اتغيرت لكن للأسوأ مع الأسف الشديد مش للأحسن صحيح في بغض الإجابيات لكن التغير كان سلبي اكتر يعني انا في 3 سنين بقيت بني آدم غير البني آدم
سعيدة بزيارتي ليكي و أتمنى دوام التواصل

شفـقــة و إحســــان يقول...

شوفي بقى
انا عمري ماحسيت بالتغيير السريع في حياتي
الا من حمس ست سنين كده
بس للاسف هوا كان تغيير للاسوا في كل حاجة
وده طبعا من يوم ما اتجوزت شفشوقتي العزيزة

اخوكي
إحســان الندمان

Yasmine يقول...

انا اتغيرت اوى يا لين..اتغيرت بجد من اول ما دخلت الجامعة..و من سنتين او تلاتة تقريبا اتشقلبت مش بس اتغيرت
للاسوا بقى ولا للاحسن مش عارفة بس اللى عرفاه ان كان واحدة راحت و واحدة تانية لبستنى..مفيش حاجة فضلت على حالها الا دماغى اللى مجننة كل اللى يعروفنى تقريبا :)

donya يقول...

اول زياره للمدونه الجميله

طبعا اكيد كل سنه بنتغير عن السنه اللي قبلها

بتنضاف لنا خبرت السنين الناتجه عن التجارب اللي بنخوضها


*تحياتي

micheal يقول...

أكيد لان الإنسان كل ما بيعيش بيتعلم حاجات جديدة
اللي بيفضل متجمد بينتهي
:)
تحياتي

آنسه سفـــر يقول...

مرحبا
مساؤك معطر,,,
عن نفسي لم أتغير لكن أفكاري كبرت ،بإمكاني أن أقول أن كل حلم لي أصبح فوقه تاج عندما كبرت..

حلمت بالهروب من المنزل منذ الصغر
وكانت لي أفكار طفولية عن كيفيته
وعن المكان الذي سأذهب إليه


ووجدت الحلم يكبر
وسأحققه قريبا هذه المرة...

عدا ذلك مازالت افكاري عن الحياة كما هي

لا أثق بمعظم الرجال
وألا أحبذ صداقة الفتيات من جيلي
أحب البيتزا والجبنة والأغاني بالعربية الفصحى...

تحياتي

leeno يقول...

samamasr

ليه انتي حاسة التغيير مش للاحسن؟

فكرة من الزمن ده
نورتيني


dr.lecter
مبسوط بالتغيير طيب؟؟

Israa El-sakka

نورتيني و ان شاء الله التغيير الجاي للاحسن

شفـقــة و إحســــان
كل دة بفعل الجواز و لا الزوجة؟؟؟؟ ههههه

انا حرة

التغيير حلو و هو اصلا دليل انك عايشة الدنيا و بتتفاعلي معاها

donya
اكيييد ... نورتي

micheal
و انا بأيدك

انسة سفر
نورتي المدونة انتي عندك كم سنة؟؟؟

leeno يقول...

انا بعتذر لكل حد فيكم عن ـاخيري في الرد

مش قلة اهتمام لكن مشاغل الفترة اللي مضت

اعذروني